Centrum Pomocy

Wybierz temat

    Płatność i przeceny

    Oferujemy wiele możliwości płatności na Zavvi, aby zapewnić naszym klientom łatwość w procesie składnia zamówienia.

    Metodę płatności możesz wybrać przy kasie.

    W Zavvi traktujemy oszustwa bardzo poważnie, więc będziesz musiał przejść przez autoryzacje i weryfikacje danych osobowych na karcie.

    Stosujemy takie procedury, aby zapewnić naszych klientów, że są oni bezpieczni podczas kupowania w naszym sklepie.

    Każde zamówienie z dostawą poza Wielka Brytanią może być obciążone podatkiem importowym (razem z VAT).

    Polecamy skontaktowanie się z odpowiednimy urzędami w Twoim kraju, aby dowiedziać się więcej na ten temat.

    Dla wysyłek do Polski podatek VAT nie będzie naliczony.

    Jeśli widzisz komunikat 'Problem z płatnością' na jednym lub więcej z Twoich zamówień, oznacza to, że musisz sprawdzić Twoje informacje wprowadzone wcześniej przy kasie.

    Kliknij na zamówienie, gdzie powinnieneś zobaczyć opcję, która umożliwi rozwiązanie problemu. Przed ponownym wprowadzeniem jakichkolwiek szczegółów odnośnie karty kredytowej/debetowej, musisz się upewnić, że data wygaśnięcia karty i adres rachunku są poprawne. Również polecamy sprawdzenie funduszy na koncie.

    Jeśli sprawdziłeś i wszystkie powyższe informacje są zgodne, a problem nie został rozwiązany, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który z chęcią Ci pomoże.

    W momencie, w którym składasz zamówienie, płatność bedzie wyświetlana jako 'w toku' do momentu wysłania produktów. Status ten istanieje, aby poinformować Cię, że zapłata jest autoryzowana.

    Jeśli chcesz dodać nową kartę płatniczą, możesz to zrobić przy kasie.

    Nowe dane karty płatniczej zostaną zapamiętane. Oznacza to, że w momencie składania kolejnego zamówienie, dane płatnicze będą uzupełnione automatycznie. Możesz zarządzać swoimi kartami płatniczymi w zakładce ‘Karty płatnicze’ znajdującą się poniżej 'Ustawienia konta' w twoim koncie.

    Jeśli chcesz dodać nową kartę płatniczą, możesz to zrobić przy kasie.

    Nowe dane karty płatniczej zostaną zapamiętane. Oznacza to, że w momencie składania kolejnego zamówienie, dane płatnicze będą uzupełnione automatycznie. Możesz zarządzać swoimi kartami płatniczymi w zakładce ‘Karty płatnicze’ znajdującą się poniżej 'Ustawienia konta' w twoim koncie.

    Kiedy wybierzesz wszystkie produkty, które chcesz kupić, kliknij ‘Mój koszyk’. Poniżej listy twoich produktów, zobaczysz pole z napisem: ‘Posiadasz kod zniżkowy? Wpisz go tutaj: ‘. Dodaj swoją zniżkę do koszyka przez kliknięcie ‘Dodaj’.

    Jeśli kod nie działa, musisz sprawdzić, czy nie próbujesz użyć więcej niż jednej oferty, a żaden z wybranych produktów nie jest wykluczony z naszej listy produktów kwalifikujących się do zniżek.

    Jeśli masz jakikolwiek problem z kodem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pomocą Twojego konta.

    Jest nam przykro, że Twój kod nie działa, sprawdź, czy nie próbujesz użyć więcej niż jednej oferty, a żaden z wybranych produktów nie jest wykluczony z naszej listy produktów kwalifikujących się do zniżek.

    Możesz sprawdzić naszą listę wykluczonych produktów.

    Jeśli żadne z powyższych rzeczy nie wpływają na kod, problem może być spowodowany innymi zakłuceniami. Prosze skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pomocą Twojego konta.

    Moje konto

    Musisz być zarejestrowany na stronie zanim umieścisz zamówienie.

    Jeśli posiadasz działający adres e-mail, możesz kliknąć na przycisk ,,zarejestruj się'', gdzie będziesz miał dostęp do wszystkich produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych.

    Bardzo łatwo jest dokonać zmian w informacjach płatniczych, danych dotyczących hasła czy adresu dostawy.

    Zaloguj się na swoje konto, gdzie zobaczysz listę kategorii na dole strony, zaraz pod 'Ustawienia konta'.

    Rejestracja u nas jest łatwa! Click tutaj aby zacząć.

    Nie martw się! Sprawimy, że wrócisz do gry w mgnieniu oka. Kliknij "Zapomniałem hasła" na stronie logowania, a będziesz na dobrej drodze do jego zresetowania!

    Jeśli nie jesteś już dłużej zainteresowany otrzymywaniem ekskluzywnych ofert i promocji, możesz zalogować się na swoje konto i w zakładce 'Preferencje e-mail' i dokonaj zmian.

    Zamówienia

    Wszystkie produkty na Zavvi.pl zależą od dostępności. Pragniemy, abyś mógł zamówić i otrzymać produkty, które kochasz, dlatego zawsze staramy się poinformować Ciebie jeśli produkt nie jest w tym momencie dostępny.

    Niestety może się zdarzyć nieprzewidziane opóźnienie tych informacji, za które serdecznie przepraszamy.

    Bardzo łatwo jest złożyć zamówienie w Lookfantastic.pl. Poprostu zaloguj się na swoje konto i zacznij przeglądać naszą ofertę.

    Wybierzesz produkt i kliknij 'Dodaj do koszyka'. Następnie kontynuuj zakupy lub wybierz 'Pokaż koszyk' jeśli masz wszystko czego potrzebujesz.

    Jeśli adres i opcje płatności masz zapisaną na swoim koncie, pojawią się one automatycznie przy kasie. Dzięki tej opcji złożenie zamówienia jest szybkie i łatwe. Jeśli jednak twoje dane nie są zapisane, musisz wpisać wszystkie dane manualnie.

    Sprawdź czy wszystko jest poprawne i złóż zamówienie. Wyślemy Ci maila jak Twoje zamówienie będzie w drodze.

    Tak, kliknij na 'Mój koszyk’ w prawym górnym rogu strony, gdzie będziesz mógł zobaczyć jakie produkty się w nim znajdują.

    Użyj przycisku '+' aby zwiekszyć liczbę produktów lub '– jeśli wybrałeś ich za wiele. Jeśli chcesz usunąć produkt kliknij 'x'.

    Tak, twój adres dostawy jest wybierany przy kasie. Twoje zamówienie będzie automatycznie skierowane do zachowanego adresu dostawy, ale możesz go zmienić klikając na 'Dodaj nowy adres dostawy'.

    Wyślemy Ci e-mail jak tylko Twoje zamówienie będzie w drodze. Możesz równiez sprawdzić swoje konto, aby śledzić status dostawy zamówienia.

    Twoje konto umożliwia łatwe śledzenie Twojego zamówienia.

    Kiedy zalogujesz się na swoje konto, zobaczysz indywidualnie wszystkie zamówienia jakich dokonałeś na naszej stronie. Wybierz to, o którym chcesz uzyskać informacji, a wszystkie wyświetla się na ekranie monitora.

    Wyślemy Ci również e-mail powiadamiający, kiedy Twoje zamówienie będzie w drodze.

    Twoje konto pokaże Ci wszystkie poprzednie zamówienia jakich dokonałeś na naszej stronie.

    Kliknij na zamówienie, o którym chcesz dowiedzieć sie więcej. Jeśli podczas składania zamówienia wybrałeś/aś możliwość śledzenia paczki, wtedy będzie to możliwe.

    E-mail, który wysłaliśmy Tobie odnośnie Twojego zamówienia będzie również zawierał datę przewidywanej dostawy.

    Jeśli nie możesz znaleźć informacji jakich poszukujesz, kliknij na przycisk ‘ Wiadomość’ znajdującym się w Twoim koncie i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.


    Przykro nam, że musisz anulować swoje zamówienie.

    Jeśli jest cokolwiek co możemy zrobić, abyś nie musiał anulować zamówienia, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez twoje konto na Zavvi i zobacz, czy oni mogą w jakiś sposób pomóc.

    Jeśli nie, wtedy wybierz zamówienie, które chcesz anulować. Możesz wybrać, czy chcesz anulować całe zamówienie czy tylko wybrane produkty.

    W ciągu godziny wyślemy do Ciebie e-mail, aby poinformować Cię czy proces anulacji został zaakceptowany.

    Jeśli nie, jest to spowodowane tym, że Twoje zamówienie jest przygotowywane do wysyłki. Produkty, które są dostępne w magazynie, są pakowane szybko, abyśmy mogli zagwarantować klientom brak opóźnień w wysyłce.

    Możesz odwiedzić naszą Politykę Zwrotów, aby dokonać zwrotu wzamian.


    Nie chcemy anulować żadnych zamówień, ale od czasu do czasu możemy być zmuszeni.

    To może być w dół do problemów z zapasów lub cena elementu może być nieprawidłowe na naszej stronie.

    Kiedy złożysz zamówienie nie możesz dokonywać żadnych zmian.

    Jeśli chcesz możesz anulować zamówienie i złożyć nowe, wtedy bedziesz musiał zalogować się na stronę.

    Wybierz zamówienie i dokonaj wyboru pomiędzy anulowaniem całego zamówienia lub pojedynczego produktu.

    Wyślemy Ci e-mail w ciagu godziny, aby poinformawać Cię czy anulowanie zamówienia zostało dokonane. Proszę nie składaj nowego zamówienia przed otrzymaniem wiadomości od nas.

    Nie martw się, możesz spróbować anulować ten przedmiot na swoim koncie.

    Kliknij na ten, który chcesz anulować, a my wyślemy Ci e-mail, aby dać Ci znać, czy się udało.

    Jeśli nie możesz go anulować, możesz go do nas odesłać. Nasza polityka zwrotów znajduje się tutaj.

    Potrzebujesz więcej pomocy? Wyślij do nas wiadomość poprzez swoje konto.

    Przykro nam, że tak się stało i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić Ci jak najlepsze rezultaty.

    Prosimy o kontakt z nami, aby powiedzieć nam więcej, jeśli możesz podać numer zamówienia, nazwę produktu, szczegóły usterki i zdjęcie (jeśli to konieczne) to przyspieszy to proces!

    Otrzymałem niewłaściwy towar. Co powinienem zrobić?

    Wyślij do nas wiadomość poprzez swoje konto, podając numer zamówienia, przedmiot, który otrzymałeś i ten, który zamawiałeś. Przesłanie nam zdjęcia może również pomóc w przyspieszeniu sprawy!!!


    Nie chcielibyśmy otrzymać uszkodzonego przedmiotu, więc dlaczego Ty miałbyś to zrobić?

    Skontaktuj się z nami poprzez swoje konto i wyślij nam zdjęcie uszkodzenia. Jak tylko je otrzymamy, wyślemy Ci wiadomość e-mail z rezultatem!

    Czasami wysyłamy przedmioty oddzielnie, aby upewnić się, że dotrą one do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.

    Twój e-mail wysyłkowy potwierdzi, co zostało wysłane do Ciebie. Jeśli brakującego elementu nie ma na nim, będziesz musiał poczekać trochę dłużej.

    Jeśli został on wysłany, wyślij wiadomość do nas poprzez swoje konto, aby poinformować o tym nasz Dział Obsługi Klienta, który z przyjemnością Ci pomoże.

    Storna

    Proszę udaj się do zakładki Zasady i Warunki.

    Jeśli posiadasz problem do dostępu do kasy lub każdej innej części naszej strony, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, oni mogą to dla Ciebie naprawić.

    Proszę udaj się do zakładki Polityka Prywatności.

    Dostawa

    W momencie wysłania Twojego zamówienia otrzymasz od nas e-mail, abyś mógł(a) wiedzieć, kiedy zostanie ono dostarczone.

    Do śledzenia zamówień, możesz użyć linku, który został załączony do Twojego maila lub umieszczony w zakładce 'moje konto'.

    Sprawdziłeś/aś wszystkie możliwe miejsca w jakich Twoje zamówienie mogło zostać zostawione? Zamówienie możliwie zostało zostawione u sąsiada lub w bezpiecznym miejscu przed domem (np. Ganek).

    Na stronie 'Informacje o dostawie' możesz znaleźć więcej informacji, również odnoście czasu dostawy.

    Jeśli musisz zgłosić, że Twoje zamówienie zostało zagubione, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta przez Twoje konto.


    Wszystkie informacje odnośnie opcji dostawy mogą zostać znalezione w zakładce 'Informacje o dostawie'.

    W zakładce 'Informacje o dostawie' możesz znaleźć informacje odnośie czasu dostawy z różnymi opcjami dostawy i ich koszty.

    Nie martw się, jeśli Twoje zamówienie jest za duże, aby umieści je w skrzyce na listy ub wymaga podpisu, powinnieneś dostać powiadomienie odnoście próby dostawy.

    Jest ono od kuriera i powiadamia Cie gdzie i kiedy możesz odebrać swoje zamówienie.

    Dla wszystkich produktów Pop! / Funko, dostawa jest zazwyczaj realizowana w podanym terminie.

    Prosimy jednak o pozostawienie do 20 dni na próbę dostawy przed zgłoszeniem zaginięcia zamówienia.


    Zwroty i refundacja

    Proszę odwiedź naszą stronę 'Polityka zwrotów' aby uzyskać więcej informacji.

    Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, proszę skontaktuj sie z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez swoje konto.


    Próbujemy ułatwić wszystko dla Ciebie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą Twojego konta, a oni wszystko załatwią.

    Będziesz musiał podać im powód dokonania zwrotu, aby mogli oni wybrać najlepszą dla Ciebie możliwość.

    Proszę zobacz naszą Polityką zwrotów, po więcej informacji.

    Chcemy, aby wszyscy nasi klienci cieszyli się naszymi produktami, więc jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je wysłać z powrotem do nas.

    Jedyne o co prosimy to informacje od Ciebie, że nie chcesz już danego zamówienia w ciągu 14 dni od zamówienia oraz zapewnienia, że wszystkie produktu nie zostały otwarte.

    Aby dostarczyć paczkę bezpiecznie, zaloguj się na swoje konto i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Oni wyślą Ci wszystkie informacje, które potrzebujesz. Możesz również sprawdzić naszą politykę zwrotów po więcej informacji.

    Jak tylko otrzymamy zwrot i przeanalizujemy powód zwrotu, wyślemy Ci plan dalszego postepowania.

    Powinieneś otrzymać e-mail z powiadomieniem o dalszych krokach.

    Zwrot pieniędzy powinnien pojawić się na Twoim koncie w ciągu 5 roboczych dni, wyślemy Ci również e-mail z powiadomieniem.

    Jeśli nie otrzymałeś zwrotu, a minęło 10 dni roboczych od momentu otrzymania od nas maila, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez swoje konto.

    Ponieważ chcemy, abyś był spokojny decydując się na zakup u nas, rozszerzyliśmy nasze zasady dotyczące zwrotów w okresie świątecznym.

    Na zwrot wszystkich zamówień złożonych między 31/10/18 a 24/12/18 przedłużyliśmy czas na ich zwrot do 31/01/19.

    Jedyne o co prosimy to, aby produkt(y) zostały zwrócone w nieskazitelnym stanie. Oznacza to, że nie są otwarte, w oryginalnym opakowaniu, a wszelkie pieczęcie detaliczne nie zostały uszkodzone.

    Prosimy zauważyć, że nie zwracamy kosztów pocztowych za zwrot niechcianego przedmiotu lub zamówienia. Aby umówić się na zwrot, zaloguj się na swoje konto, aby skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta.

    Aktualizacja polityki prywatności

    Biorąc pod uwagę szybkie tempo, w jakim THG rosło i rozwijało się na przestrzeni lat, oraz sukcesy, które odnieśliśmy do tej pory, stwierdziliśmy, że obecna struktura podmiotów prawnych Grupy w niektórych przypadkach nie pokrywa się z działami biznesowymi i markami, które obecnie oferujemy.

    Dlatego skorzystaliśmy z okazji, aby zreorganizować strukturę prawną Grupy, tak aby nasze spółki dostosowały się do naszych działów biznesowych i marek oraz wspierały długoterminową strategię rozwoju THG. W celu reorganizacji musieliśmy upewnić się, że dane (w tym dane dotyczące Ciebie jako jednego z naszych klientów) zostały zgodnie z prawem przekazane nowym podmiotom. Chociaż nie ma to na Ciebie żadnego istotnego wpływu, chcieliśmy Cię poinformować o tej zmianie.

    Nie zostały przekazane poza grupę THG. Twoje dane zostały przekazane w ramach grupy THG do nowo utworzonego podmiotu prawnego w ramach wewnętrznej reorganizacji.

    Przed reorganizacją:

    W większości przypadków administratorem Twoich danych będzie The Hut.com Limited. W niektórych przypadkach administratorem mógł być konkretny podmiot w THG.

    Po reorganizacji:

    Nowi administratorzy to nowo utworzone podmioty prawne:

    • THG OnDemand Limited


    Wynika to z wewnętrznej reorganizacji i nie ma na Ciebie żadnego istotnego wpływu. Po prostu mówimy o tym przejrzyście. Niektóre jednostki biznesowe zostały teraz włączone do nowych podmiotów prawnych w ramach grupy THG, a odpowiednie bazy danych zostały do nich przeniesione.

    Oznacza to, że odpowiedzialność prawna za obsługę Twoich danych lub odpowiedź na Twoje wnioski o ochronę danych spoczywa teraz na nowym podmiocie wymienionym w e-mailu. Jednak te nowe podmioty pozostają w grupie THG i wszystkie zapewniają ten sam spójny poziom ochrony. 


    Otrzymany e-mail nie był e-mailem marketingowym. To była ważna zapowiedź zmiany właściciela prawnego w odniesieniu do baz danych, w których się znajdujesz. Gdy zrezygnujesz z otrzymywania e-maili marketingowych, musimy zatrzymać Cię w bazie danych, tak abyśmy wiedzieli, że nie możemy wysyłać Ci komunikatów marketingowych. Oczywiście masz również prawo do całkowitego usunięcia swoich danych z bazy danych. W takim przypadku skorzystaj z linku widocznego na dole wiadomości e-mail.


    Przechowujemy dane tylko tak długo, jak to konieczne. Poza bardziej oczywistymi celami, np. realizując zamówienie, musimy przechowywać określone dane przez szereg lat dla różnych celów np. podatkowych oraz księgowych.


    Nadal będziesz mógł korzystać ze swoich praw do ochrony danych, składać skargi lub pytania dotyczące sposobu przetwarzania Twoich danych lub kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych - kontaktując się z nami za pośrednictwem centrum wiadomości na koncie klienta lub korzystając z jednej z naszych opcji kontaktu, które można znaleźć w naszym centrum pomocy.


    Brexit: Wszystko co musisz wiedzieć

    Po wyjściu Wielkiej Brytanii z UE od 1 stycznia firmaLookfantastic pragnie zapewnić wszystkich naszych klientów, że zakupy u nas nie ulegną zmianie.

    Firma Lookfantastic zobowiązuje się do zapewnienia, że jako klient posiadasz wszystkie potrzebne informacje w tej kwestii, dlatego przedstawiamy poniżej listę najczęściej zadawanych pytań, aby udzielić na nie odpowiedzi.

    Jak zawsze, jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który z przyjemnością pomoże.

    W przypadku klientów znajdujących się w Unii Europejskiej większość naszych produktów będzie wysyłana z naszego centrum dystrybucyjnego w UE, dlatego zamawianie u nas będzie kontynuowane bez zmian.

    W przypadku wszystkich produktów wysyłanych z Wielkiej Brytanii pod adresy w UE, podatek i cło zostaną rozliczone w Twoim imieniu z naszym kurierem, więc nie ponosisz żadnych kosztów. Jeśli z jakiegokolwiek powodu zostaniesz obciążony kosztami, skontaktuj się z działem Obsługi Llienta, abyśmy mogli zbadać sprawę i rozwiązać ją dla Ciebie.

    Wprowadziliśmy niezbędne zmiany w sprawie dostawy, aby zapewnić, że zakupy nie zostaną w żaden sposób zakłócone, a terminy dostaw pozostaną niezmienione.

    Po dodaniu produktów do koszyka, zapoznaj się z informacją na stronie kasy, aby sprawdzić terminy dostawy, dostępnych dla Twojego adresu.

    Jak część z naszych klientów mogła doświadczyć w przeszłości, mamy wiele lokalizacji wysyłkowych na całym świecie, w celu zapewnienia Państwu możliwie jak najlepszej obsługi. Większość zamówień będzie realizowanych z krajów znajdujących się w UE, a niektóre produkty będą wysyłane z Wielkiej Brytanii.

    Wprowadziliśmy niezbędne zmiany, aby zapewnić, że wszelkie produkty wysyłane z Wielkiej Brytanii na adresy w UE, pozostaną dostarczane bez żadnych zakłóceń i bez wpływu na naszych klientów.

    Nie wprowadzamy zmiany cen jako bezpośredniego wpływu Brexitu. Weryfikujemy nasze ceny regularnie, aby zapewnić konkurencyjność.

    Nie, wszystkie zwroty z krajów europejskich wrócą do naszego centrum dystrybucyjnego zlokalizowanego na terenie UE.

    No matches were found. Please refine your search.

    Nadal potrzebujesz pomocy ?

    Nie dostępny

    Live Chat